Przychodnia ELA o dobrym nastroju

Eine ELA Praxis zum Wohlfühlen
Details
Lokalizacja

Stuhr

Wizja wizyty u dentysty przyprawia wielu ludzi o dreszcze. Dlatego przychodnie stomatologiczne dokładają starań, aby ich pomieszczenia sprawiały jak najbardziej przyjazne wrażenie, a zarazem spełniały wysokie standardy higieniczne. Cel: pacjenci powinni mieć dobry nastrój i z większym spokojem oczekiwać wizyty u dentysty. Firma ELA od lat zaopatruje placówki medyczne w dobrze wykonane, bezpieczne, wygodne i higieniczne rozwiązania tymczasowe. Coraz więcej klinik i przychodni w razie potrzeby korzysta zatem z tego doświadczenia branżowego.

ELA nie zaprezentowała nam wcale standardowego rozwiązania, lecz indywidualnie przystosowany do naszych potrzeb projekt aranżacji, który został też stosownie do naszych życzeń sprawnie i terminowo zrealizowany.
Pani Weisleder, przychodnia stomatologiczna Appelhaus und Weisleder

Jej wspólnik Appelhaus jest przekonany, że z przejściowego rozwiązania zadowoleni są zarówno pacjenci, jak i pracownicy. W firmie ELA przychodnia znalazła właściwego dostawcę mobilnych pomieszczeń.

Mobilny system jest jasny i zaprojektowany z rozmachem. W siedmiu używanych, ale w idealnym stanie kontenerach premium i standardowych ELA na 110 metrach kwadratowych urządzono przyjazną recepcję, jasną poczekalnię, stanowisko sterylizacji i magazyn. Sercem systemu są jednak trzy gabinety lekarskie z pełnym wyposażeniem. Do tego dochodzą dwa sanitariaty i pomieszczenie techniczne. Do wszystkich pomieszczeń prowadzą drzwi z wewnętrznego korytarza. „W trosce o dobry nastrój białe ściany obłożono częściowo elementami z naturalnego drewna” – mówi Klatte. Do tego dochodzą pejzaże na płótnie, którym przypisuje się uspokajające działanie”. Generalnie w wystroju wnętrza postawiono na ciepłe barwy – dobrze kontrastują zresztą z higieniczną bielą.

„Jak to często bywa, także ten klient przyszedł do nas z polecenia” – mówi Klatte. ELA Container słynie z tego, że potrafi sprawnie, ekonomicznie i niezawodnie realizować mobilne pomieszczenia. „Do tego służy nam sieć sprzedaży w całej Europie, w której zakłady współpracują ręka w rękę z konsultantami” – mówi Area Sales Manager. Tak było też w tym przypadku: doradztwem zajął się oddział w Groß Ippener, a kontener został dostarczony z Haren. Wspólnie doprowadziliśmy projekt do udanego końca” – mówi Klatte. „Cieszę się, że pan Appelhaus i pani Weisleder obdarowali nas zaufaniem do swojej przychodni stomatologicznej”.

Infolinia
Fachowy doradca na miejscu